Verkkokaupan toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 10.10.2017 alkaen

Verkkokauppa

Tarrkeisari Oy (Y-tunnus 2792122-1, Raiviontie 10 00670 Helsinki, 045-166 26 88, myynti@tarrakeisari.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille
yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat verkkokaupassa esitettään arvonlisäverottomana, arvonlisävero 24% lisätään kassalla.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö
kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä
yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien
selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja
sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6).

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi 

Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).

Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Lisätietoja: collector.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen
edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. valittuasi maksu- ja toimitustavan.
Toimitustapoja ovat:
Nouto toimipaikastamme (maksuton)
Posti tai matkahuoltopaketti (kulut esitetään kassalla?

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen n.7 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen
aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista
toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen
vastaanottamisesta.

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus
ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu. Peruutusoikeus ei koske nopeasti
pilaantuvia tai vanhentuvia tuotteita.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi,
osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen myynti@tarrakeiasari.fi tai
postitse: Tarrakeisari Oy, Raiviontie 10, 00670 Helsinki.  Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa
peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat
asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on
käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista,
josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 20€ – 100€ maksun riippuen tuotteen hinnasta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun
ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa
mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on
vioittunut Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille tai Matkahuoltoon.